Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostawa niszczarek dla PPPP

Zapytanie ofertowe - Dostawa niszczarek dla PPPP 

Dyrektor CUW zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dostawa niszczarek dla PPPP 

PDFZapytanie ofertowe_zakup niszczarek_PPPP.pdf (1,42MB)
PDFPPU_UMOWA_ zakup niszczarek_ PPPP.pdf (490,35KB)
 

Informujemy, iż Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu obowiązkowo powinien dołączyć poniższe dokumenty:

  1. Formularz oferty  -  DOCFormularz-oferty_zakup niszczarek_PPPP.doc (70,50KB)
  2. Druk nr 1 (specyfikacja dostaw) - załącznik do Formularza oferty - XLSXDruk nr 1_Specyfikacja dostaw_zakup niszczarek_PPPP.xlsx (14,47KB)


    Szczegółowe informacje dotyczące wymagań formalnych znajdują się w zapytaniu ofertowym.

 

Dyrektor CUW informuje o udzielonej w dniu 07-10-2021r. odpowiedzi na zadane w postępowaniu pytania wykonawców:

PDFOdpowiedź na pytanie_Dostawa niszczarek_PPPP.pdf (414,66KB)
 

Informacja z otwarcia ofert:

PDFInformacja z otwarcia ofert.pdf (174,91KB)


Dyrektor CUW informuje o zakończeniu postępowania w dniu 14.10.2021 r. i wyborze najkorzystniejszej oferty:

PDFCUW.262.60.2021.ASK_Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (624,97KB)