Dostawa niszczarek dla PPPP
Zapytanie ofertowe - Dostawa niszczarek dla PPPP
Dyrektor CUW zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Dostawa niszczarek dla PPPP
Zapytanie ofertowe_zakup niszczarek_PPPP.pdf (1,42MB)
PPU_UMOWA_ zakup niszczarek_ PPPP.pdf (490,35KB)
Informujemy, iż Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu obowiązkowo powinien dołączyć poniższe dokumenty:
- Formularz oferty - Formularz-oferty_zakup niszczarek_PPPP.doc (70,50KB)
- Druk nr 1 (specyfikacja dostaw) - załącznik do Formularza oferty - Druk nr 1_Specyfikacja dostaw_zakup niszczarek_PPPP.xlsx (14,47KB)
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań formalnych znajdują się w zapytaniu ofertowym.
Dyrektor CUW informuje o udzielonej w dniu 07-10-2021r. odpowiedzi na zadane w postępowaniu pytania wykonawców:
Odpowiedź na pytanie_Dostawa niszczarek_PPPP.pdf (414,66KB)
Informacja z otwarcia ofert:
Informacja z otwarcia ofert.pdf (174,91KB)
Dyrektor CUW informuje o zakończeniu postępowania w dniu 14.10.2021 r. i wyborze najkorzystniejszej oferty:
CUW.262.60.2021.ASK_Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (624,97KB)