Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu i Jednostek obsługiwanych w I półroczu 2024 roku
Zapytanie ofertowe - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu i Jednostek obsługiwanych w I półroczu 2024 roku
Dyrektor CUW zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu i Jednostek obsługiwanych w I półroczu 2024 roku
ZMIENIONE Zapytanie ofertowe_BHP na I półrocze 2024.pdf (576,96KB)
PPU_BHP na I półrocze 2024.pdf (520,55KB)
Informujemy, iż Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu obowiązkowo powinien dołączyć poniższe dokumenty:
- Formularz oferty - ZMIENIONY Formularz oferty na I półrocze 2024.docx (44,14KB)
- Druk nr 1 – oświadczenie Wykonawcy - Druk nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy I półrocze 2024 -.docx (15,44KB)
- Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w:
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2004 roku nr 180, poz. 1860 z późn. zm.)
- Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 roku, nr 109, poz. 704 z późn. zm.)
- Ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. 2022 poz. 2057 z późn. zm.);
Dokumenty w punkcie 3 mogą być kopiami potwierdzonymi klauzulą „za zgodność z oryginałem”. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań formalnych znajdują się w zapytaniu ofertowym.
Dyrektor PCUW informuje o zmianach w Zapytaniu ofertowym oraz Formularzu oferty:
Zawiadomienie o zmianie treści Zapytania ofertowego i Formularza oferty.pdf (453,76KB)
ZMIENIONE Zapytanie ofertowe_BHP na I półrocze 2024.pdf (576,96KB)
ZMIENIONY Formularz oferty na I półrocze 2024.docx (44,14KB)
Informacja z otwarcia ofert:
Informacja z otwarcia ofert.pdf (146,31KB)
Dyrektor CUW informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie pkt 18 ppkt 8 zapytania ofertowego:
CUW.262.50.2023.ASK_ INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU.pdf (183,29KB)