Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu i Jednostek obsługiwanych w 2025 roku w podziale na dwie części

Zapytanie ofertowe - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu i Jednostek obsługiwanych w 2025 roku w podziale na dwie części.

Dyrektor CUW zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu i Jednostek obsługiwanych w 2025 rokuw podziale na dwie części.

PDFZapytanie ofertowe_BHP 2025r - dwie części.pdf (541,17KB)
PDFPPU_BHP-2025r - cześć 1 zamówienia.pdf (166,91KB)
PDFPPU_BHP-2025r - cześć 2 zamówienia.pdf (151,02KB)
 

Informujemy, iż Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu obowiązkowo powinien dołączyć poniższe dokumenty:

  1. Formularz oferty - DOCXFormularz oferty 2025r - dwie części.docx (47,04KB)
  2. Druk nr 1 – oświadczenie Wykonawcy - DOCXDRUK nr 1 _oświadczenie_BHP na 2025 - dwie części.docx (40,15KB)
  3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w:
  • Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2024 roku nr 180, poz.1327).
  • Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 roku, nr 109, poz. 704 z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. 2024 poz. 275 z późn. zm.);

Dokumenty w punkcie 3 mogą być kopiami potwierdzonymi klauzulą „za zgodność z oryginałem”. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Szczegółowe informacje dotyczące wymagań formalnych znajdują się w Zapytaniu ofertowym.

 

Informacja z otwarcia ofert:

PDFINFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf (389,65KB)